tiistai 27. kesäkuuta 2017

Pääsin yliopistoon

Vahvistin hetki sitten, että otan vastaan opiskelupaikan Jyväskylän yliopiston humanistisessa tiedekunnassa, kirjoittamisen kandidaattiohjelmassa. Nyt olen vihdoin "oikea" yliopisto-opiskelija. Tosin opinnot on jo tehty, eikä iloiseen opiskelijaelämääni kuulune muuta kuin maturiteetin suorittaminen. Odotan seuraavaksi ohjeita sen suhteen.

En osannut edes jännittää opiskelijavalintojen tuloksia, niin varma olin omasta pääsystäni. Miksi minua ei olisi hyväksytty, kun kerran olen jo kaiken tehnyt parhaani mukaan enkä edes ihan huonosti?

Onnea kaikille muille uusille yliopisto-opiskelijoille! Ja jos paikka ei auennut, niin ei muuta kuin yritätte sisukkaasti uudestaan ensi vuonna.

2 kommenttia:

  1. No onnea taas! Meneekin monen mutkan kautta tuo sinun valmistumisesi...

    Oletko muuten tulossa Vammalan vanhan kirjallisuuden päiville?? Itse olen menossa, niin kuin aina ennenkin, siellä on ihan oma tunnelmansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kertaakaan käynyt Vammalan kirjallisuuspäivillä. Monta kertaa on tehnyt mieli, mutta aina se jää - taitaa nytkin jäädä.

      Poista