torstai 2. kesäkuuta 2016

Mitä ihmettä nyt teen?

Tänään olisin halunnut mennä kesäterassille ja juoda yhden jääkylmän siiderin tai peräti lasin kuohuviiniä. Tai sitten olisin halunnut kävellä jokirantaa ja ostaa jäätelökioskilta pehmiksen, istua penkille, syödä ja katsella ihmisiä kaikessa rauhassa.

Tänään minä olisin halunnut ihan vähän juhlia, sillä tänään oli viimeinen kerta englanninkurssilla ja nyt edessä ei ole mitään ennen syyskuuta, jolloin toivottavasti olen taas englantia opiskelemassa.

En kumminkaan juhlinut, syistä, jotka eivät tähän kuulu. Tulin kotiin, lojuin vähän aikaa television edessä ja aion pian mennä nukkumaan. Jostain iski ihan kauhea väsymys mikä ehkä johtuu siitä tiedosta, että olen opiskellut tauotta syksystä 2011 ja nyt edessä on ainakin kolmen kuukauden tauko. Tahti nyt ei ole ollut mitenkään kova, mutta on siinä sentään siinäkin ollut tekemistä.

Olen nyt opiskellut kirjoittamista yhteensä 90 opintopisteen verran, suomen kieltä 25 op, kirjallisuutta 30 op, aikuiskasvatustiedettä 25 op ja lisäksi kieliopinnot.

Nyt toivon, että kaikki opittu tiivistyy minun päässäni joksikin suurenmoiseksi joka vaatii päästä ulos ja kansien väliin enkä minä voi tehdä mitään muuta kuin antaa sen tulla.

Oi. Voisiko niin käydä?

Tai jos ei suurenmoiseksi, niin joksikin edes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti